marți, 5 august 2014

Sa mai si postam

Lume lume! Am facut progrese din punct de vedere al materialelor: am comandat scandura pentru dusumea si tavan, si am adus o GRAMADA de pietroaie:
































Am aflat ce patesti daca iti uzi singura pereche de pantaloni
















Am aflat de ce se cearta cainele cu caii
















Mancam mai nou aproape tot din gradina dar si din ce gasim pe jos
















Pe final un anunt important: ne luam o pauza ( din nou binemeritata ) de doua saptamani, iar apoi revenim cu forte proaspete si speram de data asta si cu un plan bine pus la punct. Continuam sa asteptam voluntari caci odata cu revenirea ne vom apuca serios de treaba acu ca avem materialele la botu calului, deci suflecati-va manecile si purcedeti catre Lunca Vantului!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu